MYYY

tjena
My var hemma hos mig nyss gissa om vi hade roligt;D mina älskade föräldrar skulle fixa till dopet imorgon och då ringde jag My och frågade om hon ville följa med och det ville hon!:) Vi hade lite disco och var lite oseriösa men det var så galet roligt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!;D Men nu sitter jag ensam:(   "snyft" 
som sakt är det dop imorgon kanske skriver om det om jag har tid lite senare;P Ska bli kul♥

Nicolina och Hampus är dom som ska döpas;P Mina älskade syskon♥


Hampus,jag och Nicolina(jag ser ju inte klok ut på bilden)
♥Älskar er♥


Kommentarer
Postat av: majsan<333

ni är så söta<3<333

2010-09-10 @ 15:17:21
Postat av: julia

tack du med <3333

2010-09-11 @ 20:04:09
URL: http://mejulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0